Servicii pentru companii

Asistență în cadrul interviurilor de angajare, în selecția de personal

Asistență în procesele de reorganizare a muncii și restructurare organizațională

Asistență psihologică în orientarea și integrarea noilor angajați

Evaluare psihologică

Consiliere psihologică pentru angajați

Angajații au tendința de a aduce la locul de muncă problemele și nemulțumirile din viața personală, dar și viceversa. Acest fapt poate influența negativ starea de echilibru psihic și emoțional, ducând la performanțe profesionale slabe și la comportamente profesionale contraproductive.

Aceste servicii se adresează companiilor care doresc să investească în starea de bine, de echilibru a angajaților săi, să creeze un mediu de lucru motivațional și suportiv pentru aceștia, pentru că înțeleg că aceste aspecte influențează direct productivitatea și performanța angajaților. O bună cunoaștere și înțelegere de sine duc la o bună comunicare și relaționare cu cei din jur.

Probleme cu care se confruntă angajații:

  • Anxietate
  • Depresie
  • Oboseală cronică
  • Lipsă de concentrare, de atenție
  • Lipsă de inițiativă, de motivație
  • Stres
  • Conflicte cu superiorii și colegii
  • Nevoia de catharsis

Consilierea psihologică a angajaților are ca efecte benefice:

  • Autocunoașterea și accesarea potențialului interior
  • Învățarea autocontrolului comportamental și emoțional
  • Relaxarea
  • Gestionarea mai bună a timpului
  • Dezvoltarea abilităților de comunicare
  • Managementul stresului
  • Evitarea apariției sindromului burnout
  • Gestionarea gândurilor, emoțiilor și comportamentelor
  • Creșterea stimei de sine
  • Îmbunătățirea abilităților de comunicare

Primul pas este evaluarea angajatului. Aceasta presupune:

  • Evaluarea psihologică, clinică
  • Evaluarea personalității
  • Evaluarea afectivă și emoțională
  • Evaluarea mecanismelor de adaptare și apărare

Beneficii pentru companie:

  • Creșterea implicării angajaților
  • Creșterea potențialului angajaților
  • O atmosferă plăcută și relaxată de lucru
  • Ameliorarea conflictelor între angajați
  • Creșterea flexibilității și adaptabilității angajaților
  • Creșterea productivității